Pages

0 Contoh Nota Edaran Untuk Sesi Pembentangan



Kelas 5D/5N merupakan kelas yang pertama yang mengadakan pembentangan untuk tajuk Akidah Ahli Al-Sunnah Wal Jamaah. Ust berpuas hati dan berharap pada masa akan datang kamu semua dapat buat yang lebih baik lagi. Ust menghargai setiap ahli kumpulan yang berusaha mencari maklumat tambahan samada dari blog ini mahupun dari buku-buku yang lain. Semangat yang anda semua tunjukkan menggambarkan kesungguhan untuk belajar subjek ini. Terima kasih banyak-banyak. Begitu juga dengan komen-komen yang ust baca dalam kertas pink yang kecik comel ini pun akan kita sama-sama perbaiki dari semasa ke semasa.

Kepada yang kurang mengambil bahagian ketika sesi pembentangan, diharap lepas ini lebih aktif dalam menyumbangkan idea untuk memantapkan lagi kumpulan masing-masing. Ada juga ya yang tidak membuat apa yang dipertanggungjawabkan. Lepas ini ust minta tolong sangat-sangat la berubah. Tak rugi kamu menyumbang apa-apa saja idea atau bahan kepada rakan-rakan kamu. Ilmu yang kita ada kalau dikongsi beramai-ramai akan lebih bermakna.

Syiah Batiniah

Syiah

Syiah Zaidiyah

Khawarij

Syiah Imamiah

Jumpa lagi nanti di kelas. Diharap kumpulan-kumpulan yang belum buat pembentangan akan lebih bersedia dan buat yang terbaik untuk kumpulan masing-masing. Ust sentiasa doakan kejayaan kamu semua..

0 comments:

Post a Comment

Click here...